diumenge, 9 d’agost de 2015

Pastís de formatge sense forn

Després de gairebé un mes torno a tenir un ordinador al davant! Torno a ser a casa però només momentàniament perquè en dos dies comença el nostre viatge i marxem de vacances! Durant aquest mes hem fet moltíssimes coses! Hem gaudit de les vacances dels petits a tope, a la festa major del poble, a la platja, amb amics i cosins, i també hem celebrat l'aniversari del petit de la família l'M9 que va fer dos anyets. Ens vam reunir tots, aquest cop a la Masia de Can Camps, el projecte de la meva germana i el meu cunyat del que us vaig parlar fa un temps i que poc a poc va prenent forma. (Podeu seguir els seus avenços al seu instagram @masiacancamps)
Allà ens vam trobar tots i vam gaudir d'un dia especial. Banyant-nos a la piscina natural, envoltats de natura i bon ambient. Un dia molt maco per acompanyar al petit M9 que sempre està feliç i contagia la seva alegria i calma a qui l'envolta.


Per celebrar-ho vaig escollir un pastís de formatge sense forn perquè allà on estava el forn i jo no tenim una bona relació i amb la calor que feia tampoc em venia gaire de gust barallar-m'hi. És molt senzill de fer, en el meu cas no li vaig posar gelatina les maduixes, però us deixo els ingredients per posar-n'hi per si no us agrada que us caigui pels costats.

INGREDIENTS
150 gr de galetes
40 gr de mantega
600 gr de formatge cremós (tipus Philadelphia)
400 gr de llet condensada
200 gr de creme frâiche
1 sobre de preparat per fer flams
300 gr de maduixes
1 fulla de gelatina


PREPARACIÓ
Desfer les galetes amb l'ajuda d'un robot de cuina. Desfer la mantega i mesclar-la amb la pols de galeta, amb l'ajuda d'una cullera fer una base al motllo, desmuntable, mirar que quedi ben compacta i posar-ho al congelador.
Preparar la crema de formatge, mesclant tots els ingredients amb unes varilles i un cop no quedi cap grumoll posar a foc mig fins que comenci a ser més densa i bulli.
Posar sobre la base de galeta i deixar al congelador unes quantes hores. Millor d'un dia per l'altre.
Unes hores abans de servir, hidratar la fulla de gelatina amb aigua molt freda. Triturar les maduixes i posar-les a foc lent, quan estigui calent posar la fulla de gelatina i barrejar bé fins que es disolgui. Posar per sobre del formatge i deixar a la nevera fins el moment de servir.



I ara sí, gaudiu al màxim, ens trobem al setembre amb les piles a tope!!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada