dilluns, 1 de juny de 2015

Muffins de xocolata i crema de cacahuet

Fa poc vaig descobrir prop de casa meva una tenda de productes americans i hi vaig entrar pensant que tindria una secció de pastissos, i així va ser. D'entre totes les coses que tenen jo em vaig centrar en els ingredients que a per aquí no es troben fàcilment. Com a curiositat vaig trobar el Nesquik rosa del que n'havia sentit a parlar però no l'havia vist mai, o els cereals típics de les pel·lícules americanes aquells petits aros de colors. Però la veritat és que la majoria de coses em feien gràcia de veure però no per comprar, jo només m'en vaig endur unes gotes de crema de cacauet, també n'hi havia de crema de caramel, que provaré un altre dia. Però com feia temps que volia afegir a alguna recepta crema de cacauet no em vaig poder resistir. 
El resultat han estat uns muffins molt gustosos que a casa han agradat molt. 


INGREDIENTS
50 gr de mantega
50 gr de mantega de cacauet
120 gr de xocolata
325 gr de farina
200 ml de buttermilk (120ml de llet i el suc d'una llimona)
1 culleradeta de llevat en pols
1 culleradeta de bicarbonat
1 culleradeta de pasta de vainilla
polsim de sal
2 ous 
125 gr de sucre bru
30 gr de xips de xocolata negra
30 gr de xips de mantega de cacauet


PREPARACIÓ
Escalfar el forn a 180º
Desfer al bany maria la xocolata amb la mantega. Un cop desfeta afegir la mantega de cacauet i moure fins que s'integri amb la xocolata.
Preparar en un bol la farina, el llevat i el bicarbonat i el polsim de sal.
Barrejar la xocolata amb el sucre amb unes varilles, afegir els ous d'un a un i la pasta de vainilla. 
Afegir 1/3 de la mescla de farines i quan estigui integrada afegir la meitat del buttermilk*, i seguir alternant fins acabar amb la farina. 
Afegir les xips de xocolata i de cacauet i mesclar a  mà amb una espàtula.
Preparar les càpsules de muffins i omplir-les 3/4. Posar al forn uns 20 minuts.

*El buttermilk es pot fer amb 120 ml de llet i el suc d'una llimona. Es barreja i es deixa reposar uns 10 minuts.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada