dilluns, 24 de novembre de 2014

Mousse de iogurt i mandarina

Triar l'escola dels teus fills és una decisió complicada. A nosaltres ens va tocar fa dos cursos quan en Super M havia de començar P3. Vam començar a mirar les escoles que tenim a prop de casa, vam fer visites particulars, portes obertes i algunes les vam descartar només sortir i d'altres les vam mantenir a la llista. Finalment vam dir i si anem a la nostra escola? Vam anar a fer la visita, i un cop dins vaig començar a sentir que si, que aquesta seria també l'escola dels meus fills. Em vaig sentir com a casa. El que ens van explicar del mètode de treball que fan servir també ens va agradar molt, i el trobar-me amb els meus professors entre els despatxos em va fer pensar que els meus Supers no podrien estar millor que allà on jo m'hi vaig trobar tan bé. I  així ha estat, la primera mestra d'en Super M va ser una companya meva, un curs més jove que jo, amb qui l'adaptació se'ns va fer molt fàcil, tan per ell com per a mi. Ara ell va contentíssim a l'escola cosa que em fa pensar que vam triar bé. 
Aquest dissabte es van celebrar els 75 anys de l'escola en un sopar de professors, alumnes, ex-alumnes, professors jubilats... Una trobada de tot aquell que ha passat per l'escola al llarg dels seus 75 anys. Una nit de retrobaments amb antics companys de classe que no vèiem des que vam acabar COU, i per reunir-nos amb els AMICS amb qui encara mantenim el contacte 18 després. Va ser una nit especial on no vam parar de xerrar i de riure.


Aquesta setmana per variar una mica toquen unes postres o un berenar diferent. I, Ooh! la primera recepta que no té xocolata! El resultat ja me l'explicareu vosaltres quan la proveu.

INGREDIENTS
2 rovells d'ou
80 gr de sucre
2 culleradetes de gelatina en pols
250 gr de iogurt grec
125gr de llet
250 gr de nata per muntar
Suc de dues mandarines
1 mandarina per decorar
Magdalenes (que tenim fetes a casa)



PREPARACIÓ
Posar en una cassola a foc mig la llet i 40 gr de sucre. Mentre s'escalfa mesclar els rovells d'ou amb els 40 gr de sucre restants. Un cop la llet estigui calenta afegir-hi els rovells amb sucre sense deixar de remenar i deixar-ho a foc suau.
Quan estigui a punt de bullir treure-ho del foc i afegir la gelatina, prèviament hidratada amb dues cullerades d'aigua molt freda. Barrejar bé i deixar refredar.
Mentrestant muntar la nata, i quan la mescal de llet i rovells ja no estigui calenta afegir els iogurts, el suc de mandarina i la nata muntada. Remenar tot manualment i a poc a poc fins aconseguir una mescla homogènia.
Agafar uns aros de cuina, posar les magdalenes esmicolades (o qualsevol pa de pessic que tingueu per casa) al fons i amb els dits aixafar-les bé creant una capa fina al fons. Posar-hi a sobre la quantitat de mousse que vouguem. I decorar amb uns grills de mandarina sense pell.
Deixar-ho reposar a la nevera unes 3 hores.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada