diumenge, 16 de novembre de 2014

Coulant de xocolata pels 35 del Verano

Dilluns el Verano, el pare dels meus fills i el meu amor, fa 35 anys i no m'he de trencar molt el cap per veure què li faig. A ell només  li agraden els coulants de xocolata i un pastís de xocolata intens (que publicaré més endavant). I, tot i que no ho sembli, no li agrada la xocolata, només en aquests dos formats, i el seu coulant no ha de portar xocolata desfeta dins. Si, és un xic especial, sobretot en el tema del menjar, no vol arriscar-se a provar coses noves, he d'insistir una bona estona perquè provi el pastís, les magdalenes o el que sigui que hagi fet. Un 'no està mal' vol dir que he triomfat. I si li agrada, em demana que ho repeteixi constantment. Però després de mil anys de nuvis i 6 de casats ja m'he acostumat a les seves coses. 
És un món a part. No saps mai si parla seriosament o si t'està prenent el pèl. Però tot i la seva aparença d'home dur, té un cor enorme. I estic molt orgullosa de dir que la millor decisió que he pres mai ha estat Ell. La vida al seu costat és d'una altra manera, sempre em sorprén. I amb ell han vingut els dos Supers de la casa. No puc demanar més.

Així doncs, FELICITATS VERANO! Un altre aniversari que celebrem plegats, el primer va ser a l'escola on et vam regalar una samarreta del base dels Lakers d'aquella època, Van Exel, crec. Per demà tenim més sorpreses, però sshhhh! han de ser sorpresa. Espero celebrar-ne molts més al teu costat, T'estimo!



Aquesta  recepta la vaig treure d'internet fa uns quants anys i em va agradar perquè quan trenques el coulant el que hi surt és xocolata desfeta, no com en d'altres receptes que és la mateixa massa poc feta la que hi surt. A vosaltres com us agraden més?


INGREDIENTS
Amb les següents quantitats us sortiran dues bones racions o tres de més petites.
70 gr de xocolata
40 gr de mantega
1 ou
15 gr de farina
10 gr de sucre
2 trossos de xocolata per posar dins dels coulants


PREPARACIÓ
Escalfar el forn a 180º
Desfer la xocolata amb la mantega al bany Maria i un cop desfeta deixar refredar una mica. Aleshores afegir el rovell de l'ou i remenar bé. 
Muntar la clara a punt de neu junt amb el sucre, un cop fet barrejar-la amb la xocolata en dos temps fins que estigui integrat. Incorporar la farina remenant amb una cullera de dalt a baix per no perdre les bombolles d'aire de la clara. 
Posar una capa de massa als motllos, col·locar una peça de xocolata i tapar-la completament amb més massa.
Posar al forn uns 10 minuts.
Servir calent acompanyat de gelat, fruits vermells, xocolata desfeta, o el que més us agradi.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada